dinsdag 7 april 2009

De PvdA in beweging: een 1e blog

Ja, de PvdA is ook in beweging. Zowel digitaal als fysiek. Eerst het digitale dan maar even: we komen van onze digitale kont. We gaan als fractie bloggen.

En het werd tijd. Waarom is dat niet eerder gebeurt? Ik moet u het antwoord schuldig blijven. Er is geen echt goede reden voor. Het is er gewoon in alle drukte niet van gekomen. Eerder blogten onze wethouders wel op periodieke basis. Die blogs stopten helaas ergens in 2006 door hun drukke werkzaamheden. We gaan als fractie nu dus aan de slag met een eigen blog. GroenLinks ging ons al voor als fractie. Chapeau! Dat ons weblog ook goed bijgehouden en gelezen mag worden!

En dan het fysieke deel van de PvdA in beweging. Deventer is een gemeente met een aantal mooie sportevenementen. Één ervan vindt plaats op 19 april as.: de 4e Deventer Ijsseloop. Een hardloopwedstrijd over verschillende afstanden (5, 10 en 16 km) die begint en eindigt op de Brink en die de deelnemers langs de uiterwaarden van Deventer voert. Een prachtige wedstrijd voor iedereen die van hardlopen houdt. De PvdA loopt ook mee op 19 april as. Wij staan voor een actief sportbeleid in Deventer. En we zoeken nog leden of symphatisanten die mee willen rennen met ons. Je mag je eigen afstand kiezen. Wij leveren het T-shirt voor de wedstrijd.

En laten we dit blog ook in beweging houden. De PvdA in beweging: een goede zaak.

2 opmerkingen:

  1. WIE DOET ER MEE??

    Hoewel ik mezelf geestelijk nog tot heel veel in staat acht, laat mijn fysieke deel me in de steek. Dus voor mij helaas geen IJsselloop.Ik ben wel bereid om "onze jongens en meiden" over de dode punten heen te helpen door ze langs de route enthousiast aan te moedigen.Ik roep alle leden op om dit samen met mij te doen en natuurlijk is de dresscode ROOD. Rob wil jij als ervaringsdeskundige hier even de strategische "dippunten" doorgeven?
    Wil van der Ouderaa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wil,
    Aanmoedigen: altijd goed! Na 10 km kan ook ik wel wat aanmoediging gebruiken, de andere vast ook wel. Ik denk dat het worpplantsoen een groot dippunt is. Dan ben je kapot en je bent er bijna...maar dan moet je nog een brug en de Roggestraat voor de finish. Leuk als je er bent komende zaterdag! Rob

    BeantwoordenVerwijderen