woensdag 8 april 2009

vlak voor de markt

Zo we zijn als fractie weer een stapje verder in de vaart der volkeren. Binnenkort slaan we wellicht nog aan het twitteren. Hoewel ik ben voor korte en bondige betogen leidt slechts 140 tekens waarschijnlijk tot een wel heel rare weergave van de politieke werkelijkheid.

Als de gemiddelde bloggen lees en kijk wanneer er veel reacties zijn, zie ik vooral reacties bij stevige en soms ongenuanceerde uitspraken. De verleiding zal groot zijn om in deze vaart mee te gaan, maar we zullen zien wat we hier als fractie tegenover gestellen.

Het is vlak voor de politiek markt vanavond, de agenda is de afgelopen dagen behoorlijk uitgedund (geen Park Zandweerd én geen Geertruidentuin). Ik ben benieuwd waar dit uitstel toe leidt.

Nu ik ga nog even mijn laatste voorbereiding doen.

Met een rooie groet,

Matthijs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten